reklama

Katastrofa....

Moje začiatky ako čašníčka boli, no  nebudem sa tu predsa chváliť , boli fakt príšerné. Nevedala som čo s rukami a čo s nohami, zapamätať si nejakú objednávku - no možno až tak na tretíkrát, vždy som to doplietla! No proste  úplná katastrofa.Veď to určite poznáte, tie svoje začiatky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale tento zážitok patrí do kategórie s názvom - toto sa ti fakt podarilo Martina ...

Bola to prax v Trenčianskych Tepliciach, pamätám si to ako včera.Bola som druháčka.Nemilosrdne nás poslali aj s mojimi kamošmi obsluhovat na nejakú medzinárodnú nóbl svadbu. Bude sranda, sme si mysleli...

Tak sme si rozdelili stoly, kto bude koho obsluhovať, aby to malo nejaky systém. Ja som si vybrala "detský kútik"- sedeli tam všetky deti svadobčanov a bolo to na druhej strane sály, asi aj "kilometer" ďaleko od kuchyne, no ale šak som si povedala zvládnem to...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko bolo nádherne vyzdobené, stoly boli luxusne prestreté, všetko bolo len to najlešie, naozaj svadba na úrovni...

Tak, že ideme porozdávať polievky, pokiaľ sú hostia ešte vonku. Zobrala som si plnú misu polievky a kráčala k svojím stolom. Lenže tá misa tak strašne pálila, že som si ju musela položiť, ak som chcela mať ešte funkčné ruky...to som však robiť nemala. Ako som ju pokladala na stôl, vyšmykla sa a polievka sa vyliala na stôl i na tie krásne čalunené sedačky, ale nie celá...dostatočne však na to aby ma chytila panika. Nevedala som čo mám robiť, ked som videla záplavu rezancov, mala som chuť zmiznút...ale nie pravdaže šikovnicu najväčšiu napadlo, že to poutiera vreckovkami (asi 5 som ich mala). Tak som misu dala na zem a začala utierať. Aby toho nebolo málo, tak mi samozrejme naberačka spadla rovno do tej misy a polievka vyprskla do priestoru a na moju rovnošatu. Tlak 300, nevesta za dverami zametala črepy a ja som tam zbierala rezance....ruky roztrasené, celá červená, no bolo mi do plaču. Tak som to trochu dala do spôsobu (aj tak to bolo vidno) a išla od tial behom. Kamarátka sa na mňa pozerá, že čo sa stalo, cela mastná, zaprskaná... Zrazu ku nám kráča hlavný čašník a pýta sa , to kto tam porozlieval tú polievku? Lenže iba ja som vedela, komu sa to podarilo...

Martina Kardošová

Martina Kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sú ľudia, ktorí ma nemajú radi, ale našťastie je viac tých druhých... Zoznam autorových rubrík:  Stačilo mi...Akože vtipné....Stalo sa

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu