reklama

Nie je Martina ako Martina.....

Asi pre mesiacom mi na moju mailovu adresu prišiel mail  s otázkou : Maťa, je toto tvoj mail ? No a ja šikovná som odpovedala, že áno , to som ja. Myslela som si, že je to nejaká kamoška alebo známa. Po čase som na to celkom zabudla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až pre niekoľkými týždňami, mi prišiel ďalší mail od tej istej osoby. Tak som si ho otvorila, že si prečítam čo mi píše. Keď som videla, že je tam rezervácia letenky na moje meno, na týždňový pobyt do Paríža,skoro som odpadla. Prvé čo mi napadlo, bolo , že som asi niečo vyhrala - aj ked v mojom prípade, to je nemyslitelné . Rozhodla som sa preto ešte počkať, či príde niečo ďalšie. A veru aj prišlo. Bol to účet na zaplatenie tejto letenky, letiskové poplatky a neviem čo ešte - spolu to činilo dosť vysokú sumu. Zostala som mierne v šoku. Veď som už mala plnú hlavu cesty .....No ale tak som sa spamätala, ja teda platiť za nič nebudem.Nekúpila som si žiadnu dovolenku, tak s tým nechcem mať nič spoločné. Tak som odpísala, že čo to má znamenať, že neviem o žiadnom výlete do Paríža a vôbec kto je tá slečna , ktorá ma tak "milo prekvapila". Ona v momente odpísala, že nech sa nehnevám, že nevedela adresu svojej kamarátky, ktorá sa volá presne ako ja, tak si tipla a poslala to mne. Teraz na to prišla a mrzí ju, že mi spôsobila také šoky. Celkom mi aj odľahlo, ale aj som zostala trošku sklamaná, veď predsa výlet v Paríži by vôbec nebol zlý.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale tak čo už....aj zámena mena sa občas pritrafí !

Martina Kardošová

Martina Kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sú ľudia, ktorí ma nemajú radi, ale našťastie je viac tých druhých... Zoznam autorových rubrík:  Stačilo mi...Akože vtipné....Stalo sa

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu