reklama

Pikošky...

Ľudia toho narozprávajú za svoj život velmi veľa.....niečo ide jedným uchom dnu a druhým von, ale veľa vecí si človek zapamätá. Nasledujúce slová - vety , sú pre mňa tie nezabudnutelné, pretože aj ľudia, ktorí ich vyslovili pre mňa veľmi veľa znamenajú....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takže :

Nikdy si neželaj čo nemáš...

Všetko sa uvidí....

Všetko je tak ako má byť....

Musíme si to tu spríjemňovať....(škola)

Toto nie je žiadny autobus....(povedal vodič autobusu, keď som sa ho opýtala, aký je to autobus)

Hádam len nenasadneme do dedinského autobusu....

Aj ty rada hladkáš čmeliaky?

Včera nie je dnes, mačka nie je pes !

Komáre teraz nelietajú, lebo fúka silný vietor a odfúklo by ich ...

Komáre sa schovávajú na noc pod vankúše - do tmy!

Už by si sa mohla naučiť tú angličtinu, ja tu predsa nebudem s tebou stále....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bože, ja som vždy v ľúbostnom trojuholníku a vždy na vrchole !

Poď už na tú pláž, lebo aj slnko zájde, neboj sa, ja mám vodeodolný krém....

Baby, vypnite tú klimatizáciu, lebo mi to tu najde aj cez tie zatvorené dvere a prechladnem ...

Keď som pri nich, naschvál sa hladkajú , aby som žiarlila !

Decká, hádam len nechodíte do školy, aby ste sa niečo naučili ?

Martina Kardošová

Martina Kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sú ľudia, ktorí ma nemajú radi, ale našťastie je viac tých druhých... Zoznam autorových rubrík:  Stačilo mi...Akože vtipné....Stalo sa

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu