reklama

Bola to krádež ???

Bolo asi okolo 23. 00 hod. a ja som sa práve vracala od kamarátky. Za volantom ma prepadol smed a začalo sa mi strašne driemať, tak som sa zastavila v jednom z našich veľkých hypermarketov. Keďže bola už pokročilá hodina , v obchode nebol žiadny nátresk ako býva zvykom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Len tak som sa prechádzala medzi policami s množstvom tovaru , s nádejou, že ma niečo upúta a ja sa trošku preberiem zo sna.

A veru ma aj prebralo !!!

Na konci dlhých regálov, úplne vzadu som zabočila k nápojom. Tam, za kopou fľaší som zbadala učupeného asi tak 12 ročného chlapca, ktorý doslova do seba tlačil rohlíky a čokoládu. Keď ma zbadal ,vyľakal sa ...

A ja som zostala rovnako zaskočená...čo teraz ? Je možné, že si ho tu nikto nevšimol ?

Ale on to asi vytušil a tichým hlasom ma začal prosiť aby som ho neprezradila, že je strašne hladný a nemá žiadne peniaze. Poznala som ho z videnia, vydávam ho v meste niekedy žobrať. Prišlo mi ho strašne ľúto , tak som mu dala nejaké peniaze...a odišla som akoby nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem čo urobil, či to, čo zjedol aj zaplatil alebo len tak odišiel . Už dávno som ho v meste nevidela. A ja teraz neviem, či možno takýto čin považovať za krádež ?!

Martina Kardošová

Martina Kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sú ľudia, ktorí ma nemajú radi, ale našťastie je viac tých druhých... Zoznam autorových rubrík:  Stačilo mi...Akože vtipné....Stalo sa

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu