reklama

"Toto je môj smetiak "

Ráno, vonku ešte tma, ticho narúša iba krákanie vrán. Vykračujem si do školy po obvyklej trase, trošku ospalá, v hlave si opakujem slovíčka na test z angličtiny a rozmýšľam, čím ma dnešok asi tak prekvapí ... Vchádzam do parku, ktorý je skratkou...cez deň krásny, v noci strašidelný  a ráno nenávidený, lebo tadiaľ musím ísť. Na to, že tam vidím každý deň rôzne sociálne prípady, národostné menšiny ,či aj celkom bežných ľudí, som si už zvykla. Ešte cesta sídliskom a som v polovičke cesty....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako na každom normálnom sídlisku, aj tu sú veľke smetné koše. A bohužial ako takmer v každom meste, aj tu sa nájdu bezdomovci, ktorí sa ráno čo ráno hrabú v odpadkoch a "hľadajú niečo pod zub alebo niečo čo sa hodí" ! Tí dnešní však boli niečím "výnimoční". Oni len nehľadali, oni sa doslova bili o to, čo nájdu. Bola to skupinka asi tak troch proti jednému, kde tento jeden bojoval proti ostatným s mottom : "Toto je môj smetiak už tri mesiace, choďte si láskovo nájsť vlastný ! " S tým však nepochodil a keďže nechcel zle skončiť, pristúpil na kompromis, aby sa s úlovkami rozdelili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Deľba bola asi takáto, v ponuke bola nočná košeľa, klobúk, nejaká taška, čižmy a suchý chlieb. Pripomínam, že to boli muži a veci naopak, by sa skôr hodili pre ženy, ale to je asi len otázka vkusu :)

To však nie je podstatné, dôležité je teda aspoň pre mňa, poučenie z tohto príbehu. Keď som prešla okolo nich, tak mi prebehlo hlavou o aké malichernosti som sa hádavala napr. s baratom- o kúsok čokolády, o počítač, o telku ...všetci sa občas hádame...pokiaľ je to však o hlúpostiach, nie je to dôležité....

Bodaj by hádok o smetné koše bolo čo najmenej ....

Martina Kardošová

Martina Kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sú ľudia, ktorí ma nemajú radi, ale našťastie je viac tých druhých... Zoznam autorových rubrík:  Stačilo mi...Akože vtipné....Stalo sa

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu