reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Kardošová

Martina Kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sú ľudia, ktorí ma nemajú radi, ale našťastie je viac tých druhých... Zoznam autorových rubrík:  Stačilo mi...Akože vtipné....Stalo sa

reklama

Stačilo mi...

"Ožran - cestovateľ"

Martina Kardošová

"Ožran - cestovateľ"

Cesta večerným vlakom domov zo školy môže byť niekedy aj celkom akčná.  Nastúpim si v Trnave pekne do vlaku, keďže už bol večer, tak vlak nebol ani plný. Vždy cestujem s niekým, ale tentokrát som výnimočne nemala žiadnu spoločnosť.

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Keď sa darí, tak poriadne :)

Martina Kardošová

Keď sa darí, tak poriadne :)

....tak toto je 100% pravda.  Včera som mala príjmačky na vysokú školu v Trnave. Začínali o 13.00 , takže som mala dosť času sa tam autom dostaviť - som si myslela. Dokonca som išla  o hodinu skôr, keby niečo .

  • 24. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
"Váš zákazník, váš pán!"

Martina Kardošová

"Váš zákazník, váš pán!"

Už dávno ma udivuje "ochota a profesionalita"zamestnancov v slovenských obchodoch a pohostinských zariadeniach , ktorým heslo Váš zákazník, váš pán absolútne nič nehovorí alebo si ho vysvetľujú po svojom!

  • 3. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu